Schrijver: Laura McKinney
Datum Van Creatie: 1 Lang L: none (month-011) 2021
Updatedatum: 5 Kunnen 2024
Anonim
Top 10 Kids Educational Game Android App | Review

Inhoud

Jeugd is een belangrijk onderdeel van de menselijke ontwikkeling. Het is de leeftijd waarop je jezelf voor het eerst blootstelt aan veel nieuwe informatie. Ouders lijken het daarom erg leuk om hun kinderen dingen te leren met leerspellen die ook leuk zijn voor de kinderen. De meeste games voor kinderen voor Android zijn dus ook educatief. Hier zijn de beste educatieve Android-games voor kinderen!
  1. ABC kinderen
  2. Bubadu-spellen
  3. codeSpark Academy
  4. Duck Duck Moose
  5. De Endless-serie
  1. Intellijoy Early Learning Academy
  2. Khan Academy Kids
  3. Masha en de beer
  4. PBS-games voor kinderen
  5. Starfall

ABC kinderen

Prijs: Gratis

ABC Kids is een van de betere (en gratis) educatieve Android-games voor kinderen. Het is een eenvoudig spel dat dingen leert zoals het ABC, hoe te lezen en het verschil tussen hoofdletters en kleine letters. De spellen zijn supereenvoudig en belonen kinderen met in-game stickers voor het voltooien van de verschillende taken. Deze is duidelijk voor jongere kinderen in de leeftijd van de kleuterschool. De ontwikkelaars, RV AppStudios, hebben een heleboel andere fatsoenlijke spelletjes voor kinderen om andere dingen te leren.

Bubadu-spellen

Prijs: Gratis om te spelen

Bubadu is een ontwikkelaar op Google Play met een paar fatsoenlijke educatieve Android-games voor kinderen. De meeste van hen zijn virtuele huisdierenspellen waarbij je een virtueel huisdier voedt, kleedt, baadt en verzorgt. Ze bevatten echter allemaal tussen de twee en drie dozijn minigames die voor het grootste deel educatief zijn. Het Bubbu-spel heeft bijvoorbeeld een spel uit 2048 en dat helpt kinderen de basistoevoeging te leren. We zullen toegeven dat ze niet de meest educatieve Android-games op de lijst zijn, maar mensen lijken ze echt leuk te vinden.

codeSpark Academy

Prijs: Gratis om te spelen

codeSpark Academy is een kinderspel met een echte educatieve waarde. Het helpt kinderen de basisprincipes van het coderen leren door eenvoudige telspellen. Je zou denken dat dit spel voor oudere kinderen is, maar het lijkt erop dat kinderen in de vroege basisschool het prima zouden doen. Kortom, als ze oud genoeg zijn om Minecraft te spelen, zijn ze oud genoeg om dit te spelen. De game biedt ook dagelijkse beloningen voor het voltooien van puzzels, drie profielen per download van de game (voor mensen met meerdere kinderen) en geen advertenties of in-app aankopen.

Duck Duck Moose-spellen

Prijs: Gratis

Duck Duck Moose is een andere ontwikkelaar op Google Play met een heleboel educatieve Android-games voor kinderen. Enkele van de betere spellen zijn onder andere Fish School, Duck Duck Moose Reading en Moose Math. De spellen hebben educatieve inhoud die consistent is met hun naam. Zo helpen de spellen kinderen om te lezen, elementaire wiskunde en richt Fish School zich op kleuren, vormen, probleemoplossing, andere dingen. Voor zover we weten, zijn de games allemaal gratis, dus het is ook een goede budgetoptie voor ouders.

De eindeloze spellen

Prijs: Gratis

Developer Originator heeft een paar echt goede educatieve Android-games voor kinderen. Ze omvatten Endless Alphabet, Endless Reader, Endless Wordplay, Endless Numbers en Endless Spanish. Zoals je je kunt voorstellen, bevatten de spellen woorden, letters, lezen en een vreemde taal, samen met wat wiskunde. Het is meestal voor jongere kinderen in de leeftijd van de kleuterschool en jonger. Alle apps zijn gratis, hoewel er een versie van $ 29,99 van Endless Reader is als je de extra inhoud wilt.

Intellijoy

Als we geweldige educatieve Android-games voor kinderen hebben gemist, vertel ons er dan over in de reacties! Je kunt ook hier klikken om onze nieuwste Android-app en gamelijsten te bekijken!

amung heeft alle uit de kat gehaald met de Galaxy 10. Nee, echt - er ontbreken niet veel functie in dit vlaggenchip.De Galaxy 10 bevat de nieuwte en bete proceor van amung en Qualcomm (afhankelijk van...

Betrouwbare leaker Ice Univere tweet enkele geruchten over de aankomende amung Galaxy 10.Volgen de leaker zal de Galaxy 10 geen iricanner hebben, in plaat daarvan alleen focuen op de ultraone in-dipla...

Interessante Publicaties