Schrijver: Lewis Jackson
Datum Van Creatie: 6 Kunnen 2021
Updatedatum: 1 Juli- 2024
Anonim
New Model SuperBox S2PRO Long Term TV Box Review

Inhoud

De release van Android TV was opwindend. Hier was een platform dat stabieler was dan Google TV en de ontwikkelaarsgemeenschap reageerde in natura door er geweldige dingen voor te ontwikkelen. Er is wat tijd verstreken en hoewel de acceptatiegraad er nog niet is, zijn de apps en games die beschikbaar zijn voor Android TV alleen maar verbeterd. Hier zijn de beste Android TV-games die momenteel beschikbaar zijn! Houd er rekening mee dat u voor al deze apparaten een hardwarecontroller of ten minste uw afstandsbediening voor Android TV nodig hebt! Als je meer wilt zien, kun je de officiële lijst van Google met Android TV-games hier vinden.
  1. Bruggenbouwer Portal
  2. Crashlands
  3. Crossy Road
  4. Final Fantasy III, IV, V, VI en IX
  5. Horizon achtervolging
  6. NBA Jam
  7. Machinarium
  8. Oddmar
  1. Orbia
  2. PBA Bowling Challenge
  3. PewDiePie: Legend of Brofist
  4. Teslagrad
  5. Thimbleweed Park
  6. Deze oorlog van mij
  7. gekalmeerd

Bruggenbouwer Portal

Prijs: $4.99

Bridge Constructor Portal is een mashup tussen de populaire Bridge Constructor-spellen en Portal. De meeste mechanica zijn klassiek Bridge Constructor. Je moet een brug bouwen om het einde te halen. De obstakels, personages en thema zijn echter allemaal Portal. De obstakels die je vermijdt zijn dus meestal die enge bots die op je schieten als ze je zien. De game heeft 60 levels, veel slimme Portal-humor, Google Play Games-prestaties en meer. Het is redelijk goed voor zijn prijs en een van onze favorieten vanaf het jaar dat het werd gelanceerd.

Crashlands

Prijs: $4.99

Crashlands is een van de beste games van Android en het is ook een van de beste Android TV-games. Je verplettert land op een buitenaardse planeet en moet een manier vinden om te vertrekken. De game bevat een enorme open wereld, veel dingen om te doen en te knutselen, en een beetje verhaallijn om dingen in beweging te houden. Er zijn ook enkele leuke dingen, zoals een zelforganiserende inventaris. Deze heeft cloud-besparing en platformonafhankelijk spelen met pc en iOS, dus je kunt het op meerdere platforms spelen met hetzelfde opslagbestand. Degenen die van open world-games houden, moeten deze zeker proberen.

Crossy Road

Prijs: Gratis om te spelen

Crossy Road is een van de populairste arcadespellen in alle mobiele games. Het is ook een van de beste Android TV-games. Het is eigenlijk de versie van deze generatie van Frogger. Je springt over wegen, beekjes en andere plaatsen terwijl je obstakels vermijdt. Je verliest als je wordt geraakt door verkeer, in het water valt of een ander soortgelijk lot. Deze heeft zowel lokale als online multiplayer. Het is eenvoudig genoeg voor de meeste kinderen en het is gewoon een goede tijd voor iedereen. Het is echter slechts een arcadespel, dus verwacht niet te veel meer dan dat.

Final Fantasy III, IV, V, VI en IX

Prijs: Verschilt per spel

Square Enix raakte het mobiele gaminglandschap op volle snelheid. Ze hebben heel veel games op Android. Sommigen van hen zijn zelfs Android TV-games. Ze omvatten de poorten van Final Fantasy III, IV, V, VI en IX, volgens de Android TV-gamespagina van Google Play. Andere delen van de serie zijn mogelijk ook compatibel. Elke game beschikt over 20-30 uur verhaallijn, meerdere side quests, goede soundtracks en eenvoudige mechanica. De controllerondersteuning is over het algemeen ook goed met hen allemaal. Ze zijn duur. Ze behoren echter ook tot de beste jRPG's op mobiel. Doom and Destiny is een andere goede jRPG op Android TV.

Horizon achtervolging

Prijs: Gratis / tot $ 2,99

Horizon Chase is een retro racespel en een van de betere Android TV-games. De spellen met ongeveer 100 tracks samen met een aantal auto's, verschillende toernooien en andere inhoud om mee te spelen. Je krijgt door en door retro-racemonteurs, hoewel we het niveau van polijsten met deze waarderen. Het voelt alsof je een oud racespel voor de Nintendo 64 speelt, maar met betere graphics en bedieningselementen. De World Tour-update heeft ook negen nieuwe tracks, twee nieuwe kaarten en wat extra dingen om te verzamelen toegevoegd. Real Racing 3 is een andere goede optie als je het niet erg vindt om games te spelen.

NBA Jam

Prijs: $4.99

NBA Jam is een klassiek arcade basketbalspel dat oorspronkelijk werd uitgebracht in de jaren negentig. Met deze game kun je twee-tegen-twee basketballen, waarbij je manden scoort, je tegenstanders in de rondte schuift en hopelijk in brand vliegt. Je gaat in brand door drie onbeantwoorde manden van dezelfde speler te maken en je krijgt een flinke boost voor de statistiek. De game heeft online en lokale multiplayer-modi samen met een campagne voor één speler. Het is een van de beste sportspellen op Android en het werkt geweldig op Android TV.

Machinarium

Prijs: $4.99

Machinarium is een van de klassieke puzzelspellen op Android. Het heeft een paar jaar geleden updates ontvangen om het ook compatibel te maken met Android TV. Het spel draait om een ​​kleine robot. Hij verloor zijn vriendin en hij wil haar redden van de schurken. Je helpt hem puzzels op te lossen en dat ook te doen. Het is geen al te lange game, maar de puzzels zijn leuk en het spelontwerp is behoorlijk ver boven het gemiddelde. Het is ook een premium game zonder in-app aankopen of advertenties.

Oddmar

Prijs: Gratis demo / $ 4,99

Oddmar is een platformer van de ontwikkelaars van Leo's Fortune, een ander uitstekend Android TV-spel. Oddmar is een beschamende viking die naam voor zichzelf wil maken. Je helpt hem dat te doen door verschillende niveaus te veroveren. De mechanica is eenvoudig, de grafische weergaven zijn bovengemiddeld voor een platformgame en het wordt geleverd met moderne details zoals cloud-besparing. Je kunt een beetje van het spel gratis spelen voordat je het hele ding koopt voor $ 4,99. Leo’s Fortune kost ook $ 4,99 als je die ook wilt.

Orbia

Prijs: Gratis / tot $ 15,99

Orbia is een leuk klein arcadespel. Je schiet kleine puff balletjes door obstakels en naar de doelen. Je raakt de obstakels en je verliest. Het is een vrij eenvoudig uitgangspunt, maar het is goed uitgevoerd. De game heeft kleurrijke graphics, honderden niveaus, verschillende personages en multiplayer. Natuurlijk werkt het ook goed op Android TV. Deze heeft eigenlijk geen hardwarecontroller nodig. Elke afstandsbediening moet voldoende zijn om deze te spelen.

PBA Bowling Challenge

Prijs: Gratis om te spelen

PBA Bowling Challenge is een van de weinige fatsoenlijke bowling games op mobiel. Het heeft ook Android TV-ondersteuning. De game heeft bovengemiddelde grafische afbeeldingen, eenvoudige bedieningselementen en meer. Je krijgt drie spelmodi. Er is een multiplayermodus, een carrièremodus en een snelle afspeelmodus samen met scoreborden en allerlei andere dingen. Er zijn ook toernooien en speciale evenementen. Het is een freemium-game en dat is niet optimaal. Dit is echter weer een gezinsvriendelijk spel met heel veel dingen om te doen. Plus, het is bowlen. Wie houdt er niet van bowlen?

PewDiePie: Legend of Brofist

Prijs: $4.99

PewDiePie: Legend of the Brofist is eigenlijk een behoorlijk fatsoenlijke kleine platformer. Het bevat stemacteren van de eerbiedwaardige YouTube-ster samen met camee-optredens van andere YouTube-sterren. De game vereist ook een beetje vaardigheid om te spelen, maar je wordt beter naarmate je verder komt. Het beschikt over epische baasgevechten, ontgrendelbare personages, wat fatsoenlijke retrostijlmuziek en verschillende moeilijkheidsgraden om dingen interessant te houden. Het is heel leuk, heeft geen in-app aankopen en meer. Het is absoluut een van de betere Android TV-games.

Teslagrad

Prijs: $4.99

Teslagrad is een van de nieuwere Android TV-games op de lijst. Het is ook een redelijk fatsoenlijke puzzel-platformer. De belangrijkste mechanica zijn platformer. Tijdens het spelen ontgrendel je echter verschillende krachten die je helpen de puzzels tijdens het spel te voltooien. Het bevat ook heel weinig tekst, zodat je geen eindeloze dialoog hoeft te lezen zoals sommige andere games. Afgezien van af en toe een bug, is het spel verder redelijk goed.

Thimbleweed Park

Prijs: $9.99

Thimbleweed Park is een van de duurdere Android TV-games, maar het is nog steeds redelijk goed. Het is een puzzel-thriller met een stel gekke mensen en enkele duistere verhaalelementen. Jouw taak is om de aanwijzingen op te sporen en het mysterie op te lossen. Er zijn vijf speelbare personages, verschillende puzzels, twee moeilijkheidsgraden, een hintsysteem en voice-overs. Het voelt eigenlijk heel modern aan, ondanks de grafische afbeeldingen in retrostijl.

Deze oorlog van mij

Prijs: $14.99

Deze War of Mine is een van de beste Android-games die vandaag beschikbaar zijn en was onze keuze voor de beste Android-game van 2015. In deze survivalgame speel je als onschuldige burgers gevangen in de greep van een stad in oorlog. Jouw taak is om de ontmoeting te overleven terwijl je zo weinig mogelijk mensen verliest. Het spel dwingt je om moeilijke beslissingen te nemen en sommige experts hebben zelfs gezegd dat het spel "niet leuk" is, maar toch absoluut de moeite waard is om te spelen. Het is een beetje duur, maar het is een onvergetelijke ervaring en behoort tot de beste Android TV-games die er beschikbaar zijn.

Unkilled and Dead Trigger 2

Prijs: Gratis om te spelen

Unkilled is een van de beste FPS-games die de afgelopen jaren zijn uitgebracht. Het is een zombieschietspel, wat betekent dat het grootste deel van je gameplay missies zijn waar je heen moet en enkele slechteriken moet vernietigen. Het bevat een heleboel slechteriken, zombie-bazen en honderden niveaus om door te spelen. Updates in 2016 toegevoegd in online multiplayer-ondersteuning, zodat je nu online kunt gaan en met anderen kunt spelen als je dat wilt. De graphics zijn fenomenaal en we weten allemaal dat die first-person shooters beter worden gespeeld met echte controllers. Het is een freemium-game, maar het is nog steeds best leuk. Dead Trigger 2 van Madfinger Games is nog een uitstekende zombieshooter op Android TV.

Als we een van de beste Android TV-games hebben gemist, vertel ons er dan over in de reacties! Je kunt ook hier klikken om onze nieuwste Android-app en gamelijsten te bekijken!

Update, 16 oktober 2019 (16:00 ET): Tijden het Oppo-lanceringevenement van vandaag kondigde het bedrijf aan dat de Reno 2 en Reno 2Z vanaf 18 oktober officieel bechikbaar zullen zijn voor aankoop in h...

€ 799 Koop bij AmazonPoitiveUittekende bouwkwaliteit Veelzijdig achteruitrijcamerayteem nelle uitvoering Batterij gaat lang mee nelle vingerafdrukenor op het diplay...

Interessant