Govee LED Strip Lights review: een uitstekende manier om uw huis te verlichten

Schrijver: Peter Berry
Datum Van Creatie: 15 Lang L: none (month-012) 2021
Updatedatum: 1 Juli- 2024
Anonim
Govee LED Light Strips for Your Smart Home

Inhoud

De kit bevat ook een camera. Hoewel dat detail een rode vlag kan werpen, is er geen reden tot bezorgdheid. Het is gemonteerd (vast) aan de bovenkant van de tv neerwaartse dus alles wat het ziet is een visogige weergave van het scherm. Het bevat een ingebouwde microfoon en een USB-A-connector.

Het derde hoofdingrediënt is een controllerkast die rechtstreeks aan de achterkant van uw tv kleeft. Het beschikt over twee USB-A-poorten - een voor de camera en een voor de LED-strip - en een connector voor de voedingsadapter. Dit apparaat beschikt over wifi en Bluetooth-connectiviteit.

De kit van Govee is uiterst eenvoudig te installeren. Veeg eenvoudig de achterkant van je tv af met de meegeleverde handdoek op basis van alcohol, verwijder de achterkant van de drie standaards en breng ze aan op de achterkant van je tv. In de instructies wordt gevraagd dat het USB-uiteinde zich aan de rechterkant bevindt wanneer u naar de achterkant van uw tv kijkt voor een juiste oriëntatie van scherm naar LED.

Zodra de strengen op hun plaats zitten, centreer en plak de camera aan de bovenkant van uw tv, plak de controllerkast op de achterkant, sluit u de strip en de camera aan op de USB-poorten en sluit u de stroom aan. Download daarna de Govee Home-app, maak een account aan en voeg de kit toe. Fluitje van een cent.

Voordat u in de coole functies gaat duiken, moet u de camera kalibreren. Het kalibratiegedeelte van de app biedt vijf aanpasbare punten op een momentopname van de huidige weergave van de camera. Sleep vier punten naar elke hoek van uw tv en de vijfde helemaal naar boven, zoals hieronder weergegeven. Dit definieert het gebied waar de camera zijn kleuren verzamelt.

Nogmaals, deze camera wijst naar beneden: absoluut niet bespioneer je op de bank op zoek naar neusgoudklompjes. Laat toch geen creditcard of andere gevoelige gegevens achter de tv liggen zodat de camera deze kan vastleggen. Govee verzamelt geen gegevens, maar het internet der dingen is niet immuun voor aanvallen van hackers.

Deze kit biedt twee methoden voor lichtregeling: Wi-Fi en Bluetooth. Met de eerste biedt de Govee Home-app eenvoudige bedieningselementen, zoals het gebruik van een timer om de strip in en uit te schakelen, het helderheidsniveau te wijzigen en de camera te kalibreren. Ondertussen ontgrendelt de Bluetooth-component extra modi en functies die niet beschikbaar zijn via Wi-Fi.

Een Bluetooth-functie is de muziekmodus. Hier legt de ingebouwde microfoon van de camera audio vast en past een van de vier lichteffecten toe: energiek, ritme, spectrum of rollend. Omdat de schakelkast geen audio-aansluiting heeft, ben je overgeleverd aan deze microfoon. Het pakt op alles in de omgeving - mensen, honden, vogels, enz. - en verlicht de LED-strip dienovereenkomstig. Toch is de muziekmodus een geweldige manier om de kamer te elektriseren terwijl je muziek via je tv blaast.

De videomodus is mogelijk uw meest gebruikte instelling, omdat de camera kleuren van het scherm haalt om uw kijkervaring buiten het fysieke venster van de tv uit te breiden. De voorinstelling "Alles" legt bijvoorbeeld de meest dominante kleur vast en flitst deze over alle LED's. De voorinstelling “Onderdeel” haalt meerdere kleuren van het scherm en past deze toe op LED's die zich in dezelfde regio's bevinden als de bronkleuren.

Natuurlijk moesten we deze modus testen met de Xbox One-console. Het resultaat? Het is echt geweldig. Met de Videomodus ingesteld op "Alles", werden de LED's blauw bij het bekijken van een blauw krachtveld en vervolgens oranje toen het gezichtspunt veranderde in een oranje muur. Toen we overschakelden naar de "Onderdeel" -voorinstelling, bleef de blauwe krachtveldverlichting meer naar boven, terwijl de resterende LED's kleuren van de omliggende muren en buitdozen trokken.

Maar de "Onderdeel" -voorinstelling is niet altijd correct. Het scherm kan een blauwe kleur in de linkerbovenhoek weergeven, maar de LED's kunnen rood schijnen. Je ziet ook veel flitsen als de camera snel kleuren probeert te interpreteren en elke seconde de juiste LED's aanpakt.

Dat gezegd hebbende, al dat flikkeren kan een afleiding zijn. Voor gaming voegt de videomodus onderdompeling toe: er is een vreemd gevoel dat je 55-inch tv nu te klein is, omdat de game schijnbaar verder reikt dan het fysieke scherm. Maar voor films en tv-shows trekken de flikkerende kleuren uw aandacht weg van de actie op het scherm.

We moesten deze modus testen met de Xbox One-console. Het resultaat? Het is echt geweldig.

Dat is waar de Kleurmodus een rol speelt. Hier kunt u een statische kleur instellen, een aangepaste kleur maken of eenvoudig wit selecteren en de schuifregelaar van de app gebruiken om van warm naar koud te schakelen als een instelbare slimme lamp. U kunt ook de scènemodus gebruiken die bestaat uit acht ingestelde kleuren en effecten: Sunrise, Sunset, Movie, Dating, Romantic, Blinking, Candlelight en Snow Flake.

Sunrise bootst de zonsopgangskleur en de helderheidsveranderingen na en bereikt zijn hoogtepunt in 15 minuten. Film biedt een statische witte achtergrondverlichting, terwijl kaarslicht een flikkerende vlam emuleert. De instellingen Dating en Romantisch lijken enigszins op elkaar, terwijl Snow Flake wit licht van bovenaf emuleert. Knipperen is de rare instelling van de groep, omdat deze langzaam door primaire kleuren heen en weer beweegt totdat deze zich op wit vestigt.

Naast de vier modi ziet u ook een doe-het-zelfoptie voor het maken van een aangepaste instelling. Hier kunt u maximaal acht statische kleuren toevoegen of acht aangepaste kleuren die met een schuifregelaar zijn gemaakt. U kunt ook de effectstijl instellen samen met de snelheid en de algehele dekking: geheel, subsectie en circulatie.

Ten slotte werkt deze kit met Google Assistant en Amazon Alexa. Voor Google opent u eenvoudig de Google Home-app en tikt u op Toevoegen knop, selecteer Apparaat instellen, selecteer Heb iets al ingestelden koppel vervolgens uw Govee Home-account. Voeg daarna de kit toe aan een virtuele ruimte in Google Home. In dit geval hebben we het toegevoegd aan onze TV Room-groep die al door twee Yeelight-lampen wordt gebruikt.

Met Amazon Alexa voegt u de Govee Home-vaardigheid toe en schakelt u deze in, koppelt u uw account en wijst u de kit toe aan een virtuele kamer.

In beide gevallen kunt u de LED-strip inschakelen, uitschakelen en dimmen of helderder maken met de Google Home- en Amazon Alexa-apps. U kunt ook de kleur wijzigen, maar alleen door statische kleurstalen te gebruiken: u kunt geen aangepaste kleur maken.Google Home biedt 36 kleurstalen (zes zijn tinten wit), terwijl Amazon Alexa beperkt is tot 20 stalen (vijf zijn tinten wit).

Je kunt deze functies ook uitvoeren met spraakopdrachten, zoals: "Hé Google, verander de TV Strip Lights in rood." De Amazon Alexa-app biedt echte kleurstaalnamen, waardoor kleur wisselen via spraakopdrachten eenvoudig is. Google Home geeft de naam van een specifiek kleurstaal niet weer totdat deze is geselecteerd. Dit betekent dat u Indigo in de app moet kiezen en de naam moet onthouden wanneer u Google Assistant de volgende keer gebruikt. Kleuropties zijn licht hemelsblauw, bosgroen, pompoen, tomaat en meer.

"Hey Google, verander de TV Strip Lights in tomaat!" Ja, dat werkt.

Een detail om te onthouden is hoe u deze kit een naam geeft in Google Home en Amazon Alexa, en waar deze zich bevindt in uw smart home-groepen. Als u bijvoorbeeld de kit "TV Strip Lights" noemt en deze toewijst aan de tv-kamer, moet u specifiek "TV Strip Lights" zeggen om deze kit te beheren.

Hier is een voorbeeld. Als je zegt: "Hé Google, verander de tv-lichten in rood" en je hebt andere aangesloten meerkleurige lampen in de kamer, alle lichten worden rood, niet alleen de kit. Om de kit specifiek te veranderen, jij moet zeg "Hey Google, verander de TV Strip Lights in rood" als je de kit "TV Strip Light" noemde. Dezelfde regel is van toepassing op Amazon Alexa.

Helaas kunnen de Bluetooth-functies in de Govee Home-app niet worden gebruikt met Google Home en Amazon Alexa.

Govee DreamColor LED Strip Lights voor thuis (H6116)

Deze set van $ 56 bevat twee rollen LED-strips van elk 16,4 voet. Net als de tv-set hebben deze strips adresseerbare LED's die meer dan 16 miljoen kleuren en meerkleurige effecten ondersteunen. Maar in tegenstelling tot de tv-set, zijn deze strips wit en passen ze gemakkelijk in elke kamer. De kit richt zich op algemene verlichting van thuis, zoals het toevoegen van licht langs plinten, onder werkbladen, onder wandkasten en meer.

Beide strips kunnen rechtstreeks worden aangesloten op een controller met drie knoppen die op de meeste oppervlakken blijft plakken. Dit apparaat bevat een ingebouwde Bluetooth-component, een aan / uit-knop, een negen-kleuren lusknop en een knop om door verschillende vooraf ingestelde modi te bladeren. Deze controller wordt aangesloten op een voeding die op uw standaard stopcontact wordt aangesloten.

We hebben deze kit in een slaapkamer geïnstalleerd om verlichting langs de plinten te bieden. We gebruikten de meegeleverde plakkerige clips om de LED-strip op zijn plaats te houden rond hoeken. We snijden ook de strips om kast- en slaapkamerdeuren te huisvesten. U kunt veilig overal snijden waar u drie goudstaven ziet gemarkeerd met 12V, Dout / Din en GND-labels.

Omdat de kit geen wifi heeft, moet u zich binnen het Bluetooth-bereik bevinden om de instellingen te wijzigen. Deze beperking betekent dat u de LED's niet kunt uitschakelen wanneer u niet thuis bent, of de strips kunt bedienen met Google Assistant of Amazon Alexa. Als u spraakgestuurde verlichting wilt, is deze kit niets voor u.

Ondanks de Bluetooth-beperking ondersteunt deze kit de meeste functies in de TV-kit. U ziet dezelfde timer, schuifregelaar voor helderheid en aangepaste DIY-optie. Ook aanwezig zijn de modi Muziek, Kleur en Scènes terwijl de Videomodus niet beschikbaar is. Camerakalibratie is ook niet beschikbaar, omdat deze kit geen camera bevat.

Govee RGB LED Strip Lights (H6110)

Deze set van $ 50 bevat twee rollen LED-strips van elk 16,4 voet. In tegenstelling tot de vorige twee kits bevatten deze strips geen adresseerbare LED's. Ze ondersteunen nog steeds meer dan 16 miljoen kleuren, maar ze kunnen slechts één kleur tegelijk uitzenden vergeleken met de per-LED kleuren die bij de vorige kits werden gezien. Deze strips zijn wit, zodat ze gemakkelijk in de meeste omgevingen passen en gericht zijn op algemene thuisverlichting, zoals het toevoegen van licht langs plinten, onder werkbladen, onder wandkasten en meer.

Net als bij de Bluetooth-versie, maken deze twee strips rechtstreeks verbinding met een controller met drie knoppen die op de meeste oppervlakken blijft plakken. Dit apparaat bevat zowel Wi-Fi als Bluetooth-connectiviteit, een aan / uit-knop, een negen-kleuren lusknop en een knop voor het wijzigen van vooraf ingestelde modi. Het wordt aangesloten op een voeding die op uw standaard stopcontact wordt aangesloten.

Reinig het doeloppervlak met behulp van het meegeleverde alcoholdoekje, verwijder de achterkant, plak de LED-strips, breng indien nodig de kleverige klemmen aan, schakel de set in en voeg deze toe aan uw account. Het enige verschil met deze kit zijn de gedrukte snijpunten: vier gouden lijnen met het label 12V, R, G en B.

Deze kit beschikt over dezelfde timer, helderheidsregelaar en DIY-optie. Het ondersteunt ook een muziekmodus die wordt gevoed door de ingebouwde microfoon van de controller, maar zonder de presets Energetic, Rhythm, Spectrum en Rolling. De modi Kleur en Scènes blijven volledig intact terwijl de Videomodus niet beschikbaar is.

Omdat we met deze kit toegang hebben tot wifi, kunt u spraakopdrachten geven via Google Assistant en Amazon Alexa. Net als de tv-set kunt u de strips in- en uitschakelen, dimmen en ophelderen en een van 36 kleuren instellen via de Google Home-app of via spraakopdrachten. Je kunt hetzelfde doen met Amazon Alexa, hoewel de kleuropdrachten beperkt zijn tot 20.

Minger DreamColor LED Strip Lights (H6163)

Ondanks de naam Minger is dit een Govee-product. Het bedrijf gebruikte eerder het merk Minger op alle producten, maar verschuift nu naar de naam Govee. Je ziet nog steeds producten met het merk Minger totdat ze allemaal uitverkocht zijn.

Deze kit van $ 40 wordt geleverd met een enkele zwarte strook van 16,4 voet met adresseerbare LED's die meer dan 16 miljoen kleuren en meerkleurige effecten ondersteunen. In tegenstelling tot de andere kits, is de meegeleverde zwarte drie-knops controller permanent bevestigd aan de strip. Ook inbegrepen zijn kleverige clips om de strip te bevestigen en een voedingsadapter die op de controller en een stopcontact kan worden aangesloten.

Deze kit richt zich op algemene verlichting van thuis, zoals het toevoegen van licht langs plinten, onder werkbladen, onder wandkasten en meer. Als u de strip moet inkorten, snijd dan waar nodig langs de drie goudstaven met het label 12V, Din / Dout en GND. Anders monteert en voegt u de kit toe aan uw Govee Home-account, net als de anderen.

je kunt de strip bedienen met spraakopdrachten via Google Assistant en Amazon Alexa.

Omdat deze kit zowel Bluetooth als Wi-Fi ondersteunt, kunt u de strip bedienen met spraakopdrachten via Google Assistant en Amazon Alexa. Je kunt ook eenvoudige instellingen zoals kleur en helderheid aanpassen in de Google Home- en Amazon Alexa-apps.

In de Wi-Fi-modus kunt u een timer instellen, de helderheid handmatig aanpassen en uw eigen DIY-instelling maken in de Govee Home-app. Met Bluetooth ingeschakeld, biedt de muziekmodus vier voorinstellingen, de kleurmodus biedt statische kleuren en een aangepaste kleurenschuifregelaar en de scènemodus biedt voorinstellingen voor Sunrise, Movie, Dating en Candlelight.

Het nadeel van deze kit is dat je geen twee strips met één controller kunt beheren. Het is niet ideaal voor het verlichten van muren en plafonds. De zwarte basiskleur maakt het echter een ideale oplossing voor het verbergen van lichten onder het oppervlak van een bureau of aanrecht in de keuken.

Laatste gedachten

Als je nog steeds in de war bent over deze kits - en het is begrijpelijk gezien hun overeenkomsten - delen we de basisfuncties in een tabel op:

Van de vier is de Govee DreamColor LED Strip Light voor Home-kit (H6116) de enige in deze review die geen virtuele assistenten ondersteunt. Als u coole spraakgestuurde verlichting wilt toevoegen aan uw smart home, komt deze kit niet in aanmerking. Er is absoluut niets mis met deze kit als u gewoon handmatige bediening wilt met de smartphone-app van Govee of de fysieke in-line controller.

Het aanschaffen van de tv-set (H6104) is een no-brainer: je moet het gewoon hebben voor tv's van 55-inch en groter. De prijs lijkt misschien behoorlijk hoog, maar het is het geld waard. Het kan uw films en games tot leven brengen, waardoor de actie buiten het scherm wordt uitgebreid. Met de muziekmodus kunt u de kamer energie geven als een nachtclub. Creëer een romantische date night met de dating- en romantische modi en schakel dan over naar kaarslicht- of sneeuwvlokmodi voor de feestdagen.

Wat betreft de Minger DreamColor LED Strip Lights (H6163), krijg je meerkleurige LED-effecten op een enkele zwarte 16.4-voet strip. Als u een langere oplossing nodig hebt, verkoopt het bedrijf een 32,8-voet versie voor $ 60. U beheert echter slechts één strip met één controller. Dit kan een goede set zijn om uw aanrecht in de keuken te markeren of een bureau dat u kunt bedienen met spraakopdrachten.

Eindelijk, de Govee RGB LED Strip Lights (H6110) -set is geweldig, maar je zult niet de meerkleurige effecten hebben die je bij de andere DreamColor-sets ziet. De controller verwerkt twee LED-strips, wat ideaal is voor kamerverlichting zoals plafonds en plinten. Plaats de controller in een hoek en je kunt twee muren bedekken. Als je geen flitsende effecten nodig hebt, is deze kit ideaal.

Uiteindelijk zijn alle vier Govee Light-kits geweldig: je hoeft alleen te beslissen welke geschikt is voor jouw project.

We werden verliefd op deze laptop tijden onze hand-on eie op CE 2019 in januari. Acer noemt de wift 7 de dunte laptop op de markt die 0,4-inch dun i en lecht 2,65 pond weegt. De nieuwte verie komt pa ...

De 10 beste actiefilms op Hulu

Lewis Jackson

Juli- 2024