OnePlus Bullets Wireless 2 review: een vervolg goed gedaan

Datum Van Creatie: 6 Februari 2021
Updatedatum: 18 Kunnen 2024
Anonim
OnePlus Bullet Wireless 2 - Wireless Over Neck Earphones - REVIEW

Inhoud

De sneltoets bevindt zich naast de LED-indicator, die knippert in de koppelingsmodus.

Deze oordopjes bootsen de OnePlus Bullets Wireless na. De nekband en de bedieningsmodule blijven niet van het origineel te onderscheiden. De meest voor de hand liggende esthetische verandering is van toepassing op de oordopjesbehuizingen, die aanzienlijk groter zijn. Dit gewijzigde ontwerp maakt ruimte voor de opstelling met drie eenheden, die de frequentieweergave verdeelt over de drie componenten. In de oude Bullets Wireless bleef één driver per oortelefoon over om het frequentiebereik te reproduceren, waardoor muziek minder duidelijk werd.

De behuizingen zijn magnetisch, wat handig is als de oortelefoons niet worden gebruikt. Door ze aan elkaar te haken, wordt het afspelen automatisch gepauzeerd en wordt ze weer uit elkaar getrokken. De magneten schakelen de headset ook in en uit in plaats van een speciale knop. Er is echter een sneltoets aan de linkerkant van de nekband om te koppelen en af ​​te wisselen tussen twee verbonden apparaten.

In tegenstelling tot het oude model zijn vleugeluiteinden niet inbegrepen. In plaats daarvan krijgt u drie paar oordopjes om de schuine sproeiers te bedekken. Het vinden van het juiste paar duurt een paar minuten, maar is het zeker waard: deze isoleren de luisteraar extreem goed, waardoor het geluid van buitenaf bijna nul wordt. OnePlus biedt ook een rode siliconenhoes die identiek is aan de oude.

Bekijk hier de volledige OnePlus Bullets Wireless 2 review van SoundGuys

Met de Quick Pair-technologie kunnen gebruikers wisselen tussen twee gelijktijdig verbonden apparaten. In plaats van muziek op het ene apparaat te pauzeren en op een ander te spelen, kunnen luisteraars van apparaat veranderen door dubbel te tikken op de sneltoets.

Batterijduur

De afspeeltijd is bijna verdubbeld ten opzichte van het oude model. In plaats van 7.16 uur afspeeltijd na één keer opladen, krijgt u 14.23 uur. Dit is gedeeltelijk te danken aan de Bluetooth 5.0-connectiviteit in tegenstelling tot Bluetooth 4.1. Zodra de batterij leeg is, levert een verbinding met de USB-C-kabel gedurende 10 minuten 10 uur afspeeltijd op. Het volledig opladen van de OnePlus Bullets Wireless 2 duurt ongeveer een uur.

Hoe klinken ze?

De oude Bullets Wireless (links) bevatte vleugeltips, de tweede generatie (rechts) niet.

Deze oordopjes ondersteunen aptX HD en klinken geweldig. De neutraal neigende frequentierespons is goed voor alle muziekgenres en aangepaste EQ-ing. Hoewel de lichte basbult merkbaar is, gaat de nadruk niet ten koste van de vocale helderheid.

Een van de meest indrukwekkende aspecten van de geluidssignatuur van Bullets Wireless 2 is hoe goed hij een nauwkeurig gevoel van driedimensionale ruimte reproduceert. Of ik naar het album van Kendrick Lamar heb geluisterd DAMN., of het etherische geluid van het album van Maggie Rogers Hoorde het in een vorig leveninstrumentele scheiding was voelbaar.

De Bullets Wireless 2 ondersteunen aptX HD en klinken fantastisch.

Toegegeven, hoe goed het geluid van de oortelefoons is, is sterk afhankelijk van een goede pasvorm. Als de oordopjes die u gebruikt te groot of te klein zijn, is de basrespons afwezig en wordt de algehele audiokwaliteit verslechterd door ruis van buitenaf.

Moet je de Bullets Wireless 2 kopen?

De oordopjes zijn gemagnetiseerd. Wanneer ze worden samengevoegd, wordt het afspelen van muziek automatisch gepauzeerd.

De OnePlus Bullets Wireless 2 is in de VS verkrijgbaar voor $ 99. Als u op zoek bent naar draadloze oordopjes met premiumfuncties en een redelijke prijs, SoundGuys beveelt hen ten zeerste aan. Voor de absoluut beste audiokwaliteit presteert niets beter dan een bedrade hoofdtelefoon. Door de OnePlus Bullets Wireless 2 mis ik echter de hoofdtelefoonaansluiting iets minder.

$ 99,00 Koop bij OnePlus

Update, 12 november 2019 (12:50 PM ET): Vroege toegang tot Minecraft Earth i in oktober in Nieuw-Zeeland en IJland geopend en eerder deze maand in het Verenigd Koninkrijk....

Het i 25 jaar geleden ind de originele ony Playtation-conole wa gelanceerd. Al je je daardoor niet oud voelt, weet ik niet zeker wat het zal doen....